OnlyOffice Workspace Enterprise Plus

DKK 18.725,00DKK 74.900,00

OnlyOffice Workspace er en komplet pakke til den mindre eller mellemstore virksomhed. Her får du fildeling, Talk, CRM, projekter, e-mail, kalender og office-pakke med tekstbehandling, regneark og præsentation i de formater du kender. Hurtigt at komme i gang med og har alt hvad du skal bruge f.eks. til din startup!

Livsvarig licens, men kun support og opgraderinger i 12 måneder fra købsdato. Support på engelsk fra producent indenfor 24 timer.

Der er mange integrationsmuligheder til applikationer du allerede kender og endda et API, hvis du selv vil udvikle.

Kan installeres på egen server eller en udvalgt, sikker, cloud-leverandør, på enten Windows eller Linux. Gratis test-miljø i 14 dage kan arrangeres.

Skal vi drifte den for dig, så bed om et tilbud!

Ryd
Varenummer (SKU): N/A Kategori: Tags: , , ,

Beskrivelse

Denne version af OnlyOffice Workspace (inkluderer DOCS og Groups) egner sig til:

  • Egen standard installation med op til 200 brugere
  • Mindre virksomheder med behov for et nemt online-system med CRM, e-mail, samarbejde, office-pakke, projektstyring og fildeling.

Yderligere information

Brugere

50, 100, 200

Anmeldelser

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “OnlyOffice Workspace Enterprise Plus”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Du kunne også være interesseret i...